ermm

April 15, 2012


“Kita, PSDM dan BW, nggak akan ninggalin kalian sampai akhir”
-mbak tere-
Sejak pertama kali dia angkat bicara, aku merasakan dan menerima pesona orang ini. Dia satu-satunya senior yang langsung kuhafal dalam sehari.

Aku suka betapa dia mirip dengan salah satu seniorku, bukan wajah, tapi pesona atau mungkin lebih baik kusebut wibawa. Aku suka bagaimana dia berbicara. Aku suka bagaimana dia menanyai kami. Aku suka bagaimana dia memberi solusi. Aku suka bagaimana dia menyibakkan kerudungku bak seorang kakak, sungguh.

*setelah kubaca ulang, kok rada gilani yak. hih. yasudalah yang penting ngepost

You Might Also Like

2 commments

  1. salam.. i found your url at penciling website becoz i have tried to use the template which is same with u.. and i got problem when i apply the template. it's doesn't seem same like yours.the header is too small and the background is white. no colours at all. i have try my best but still not working.

    how u do that? the template looks perfect at your blog..

    ReplyDelete
  2. hey faza , first , thanks for coming to this blog :D
    about the template , i didnt edit it at all , just do copy-paste by penciling ._.

    ReplyDelete


Popular Posts